ליסינג תפעולי

ליסינג תפעולי

ליסינג תפעולי הינה שיטת חכירה של רכבים בכמות משתנה, החל מרכב בודד ועד לצי של אלפי רכבים לחברה.

השיטה מתאימה במיוחד לחברות וארגונים המבקשים לבצע מיקור חוץ עבור צי הרכבים שברשותם. עסקת ליסינג תפעולי כוללת בחירה של סוגי כלי הרכב על ידי הלקוח ותשלום סכום חודשי קבוע לתקופה מוסכמת עבור השימוש בכלי הרכב, תחזוקתם, ביטוח ועוד מגוון שירותים נלווים.

חברות מקצועיות בתחום הליסינג התפעולי מספקות שירות מקיף ומענה לכל הצרכים הנדרשים ללקוח בהם: שירות נהגים, שירותי רכב חלופי, שירותי חילוץ וגרירה ומוקד טלפוני הפעיל 24 שעות ביממה.

יועץ ליסינג
יועץ ליסינג

למי מתאים השירות ומהם יתרונותיו?

עלות עסקת ליסינג תפעולי ידועה ומוסכמת מראש ולאורך כל תקופת החוזה, הרכב שייך לחברה המספקת את שירותי הליסינג והוא נמצא בבעלותה. חברת ליסינג תפעולי דואגת לכל הפרטים וההיבטים הנכללים בתחום האחזקה השוטפת דוגמת רישיונות וטיפולים. מדובר בשיטה מועדפת על חברות, ארגונים ועצמאים לאחזקה ושימוש בכלי רכב.

העסקה כוללת למעשה קנייה של שירות שבחישוב כולל הינו משתלם וכדאי ביחס לרכישה ואחזקה עצמית של רכב. הלקוח נוהג ברכב שנמצא בבעלות חברת הליסינג ומשלם סכום חודשי קבוע תמורת השימוש.

במדינת ישראל ישנן חברות ליסינג המציעות מחירים משתלמים, רמת שירות גבוהה, יציבות ועמידה בסטנדרטי איכות ומקצועיות ללא פשרות.

סוגי ליסינג תפעולי

ישנם שני סוגי ליסינג תפעולי המותאמים באופן מלא וספציפי לצרכי הלקוח:

  • ליסינג תפעולי מלא – תשלום חודשי עבור השימוש ברכב וזאת בצירוף של חבילת שירות מקיפה הכוללת שירותי אחזקה מלאים. הלקוח נהנה מטיפולים שוטפים, החלפת צמיגים, שירותי שינוע, שירותי דרך, חילוץ וגרירה, רכב חלופי ועוד.
  • ליסינג תפעולי חלקי – תשלום חודשי עבור השימוש ברכב, ביטוח חובה, אגרת רישוי וביטוח מקיף וכן תשלום נוסף במידה וקיימת חריגה בקילומטראז' אשר הוסכם מראש.

בתום תקופת העסקה, הרכב מוחזר לחברת הליסינג וניתן להאריך את החוזה בהתאם לתנאים החדשים שיוסכמו.

מומחים בהגדלת הכנסות והקטנת הוצאות

חברת ESG מספקת פתרונות אפקטיביים להגדלת הכנסות והקטנת הוצאות לחברות, עסקים ולקוחות פרטיים. החברה מחויבת לפעול תמיד לטובת האינטרסים של הלקוח ונוקטת בעמדה מקצועית, אובייקטיבית ועצמאית שנועדה להפחית מכם עלויות והוצאות, להגדיל הכנסות ובכך להביא לצמיחה כלכלית, עסקית ומקצועית של החברה שלכם.

salespro
salespro

התמריץ שממריץ – "ההשקה" (פרק 3)

בשעה טובה ומוצלחת יש לנו מודל תמריץ. חשבנו, בנינו, שינינו, החלטנו וקיבלנו את ברכת הדרך מהמנהלים, וכעת צריך לגשת לשלב הבא – הצגת המודל ביחידה.

קרא עוד »
salespro
salespro

התמריץ שממריץ – "על שולחן השרטוטים" (פרק 2)

אז אחרי שהגדרנו ואפיינו מה אנחנו רוצים להשיג ובאיזו שיטה, ואנחנו יודעים אילו פרמטרים ומדדים אנחנו רוצים לשפר, עוברים לשלב של תכנון ובניית המודלים. לא טעיתי שכתבתי "מודלים", מכוון שתמיד מומלץ לגבש 2-3 חלופות שונות, פעולה שעוזרת לחדד את השיטה המועדפת. בבואנו לבנות את המודל

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן