איך לבצע הובלה בינלאומית בטוחה?

מהי הובלה בין לאומית, מדוע אנשים מעדיפים לשלוח את המטען שלהם דווקא דרך הים – והאם כל מי שנעזר בהובלה בינלאומית הוא בהכרח יצואן או יבואן?

ככל הנראה, כל אחד מאיתנו יזדקק לפחות פעם לבצע הובלה בינלאומית

הובלה בינלאומית היא כלי שמשמש נשים רבים מאד ברחבי היבשת, וממש אינו מוגבל דווקא לאנשי תעשייה כמו יבואנים ויצואנים, או לחברות גדולות. גם אנשים שחוזרים משהות ארוכה בחו"ל ואנשים שעושים רילוקיישן מוצאים את עצמם מחפשים חברת שינוע והובלה, כדי להעביר את כל תכולת הדירה ואת החפצים האישיים שלהם, ממדינה למדינה.

מהן שיטות ההובלה הבינלאומיות?

בעולם, יש שלוש שיטות הובלה בינלאומית: דרך האוויר, דרך הים ודרך היבשה. המדינה שלנו איננה חולקת גבולות עם מדינות אירופאיות ולכן ההובלה מישראל איננה יכולה להתבצע דרך היבשה, דהיינו באמצעות משאיות הנוסעות על הכביש, אלא רק דרך האוויר (מטוסים) או דרך הים (אוניות משא). כשמדובר בהובלה של חפצים קטנים, למשל עבור אנשים שמשווקים סחורה דרך אתר אינטרנט, הובלה אווירית היא פתרון טוב ויעיל, אולי קצת יקר יותר מדרכי ההובלה האחרות. אבל בשביל כל השאר,  אלה שזקוקים  להובלות כבדות, הובלה ימית היא הפתרון היחיד. על גבי אונייה ניתן להטעין תכולות שלמות של דירות, ואפילו להעביר כך רכבים.

איך יודעים באיזו חברת הובלה בינלאומית לבחור?

תמיד תחפשו חברת שילוח בעלת ניסיון, שתדע להדריך אתכם בכל סבכי הניירת, החוקים וכל מה שעליכם לדעת לפני שאתם שולחים את הסחורה שלכם למדינה אחרת. כך למשל, סחורה שמבוססת על אוכל, שונה במהותה מסחורה שמורכבת מבגדים. אתם צריכים לדעת וללמוד מראש את כל התהליך שאתם עומדים לעבור, כדי שלא תצטרכו להפסיק אותו באמצע, בגלל שחסרה לכם ניירת מסוימת שלא ידעתם על קיומה מלכתחילה, או שהמוצרים שלכם לא יכולים להתקבל במדינת היעד, מסיבות שלא ידעתם עליהם מראש. במילים אחרות, חברת הובלה בינלאומית חייבת להיות מורכבת ממומחים שיודעים כל מה שצריך לא רק על הובלה בינלאומית, אלא גם על הובלה בינלאומית של המוצרים שלך ספציפית.

עוד באותו נושא…

יחדיו עמילות מכס

שילוח בינלאומי

הדינאמיות שמאפיינת את התקופה שבה אנו חיים קשורה גם להובלות של פריטים רבים ומגוונים מנקודה אחת בקצה של העולם לנקודה מרוחקת מאוד משם.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן