הדרך של הסחורה שלכם לחו"ל עוברת דרך עמיל מכס

החלטתם לייצא סחורה לחו"ל? נהדר. זה אומנם נשמע מאד פשוט – שולחים את הכל באונייה ומחכים שהלקוח שלכם יקבל את הסחורה, לא?

אז זהו,  שבמציאות כל עניין הייצוא מורכב למדי, עובר בין הרבה מאד שלבים של ביורוקרטיה שעלולה לייאש אתכם, וכרוך בהרבה מאד חשיבה וידע. החוקים בכל מדינה שונים, וכל תחום מסווג ומצריך ידע אחר. הפתרון לכל זה – עמיל מכס.

האם בכלל שווה להיכנס לכל התחום של ייצוא לחו"ל?

בעולם העכשווי, שהפך לקהילה אינטרנטית אחת מגובשת, אין שום סיבה להסתפק רק בלקוחות ישראלים. אפשר להרחיב את תחומי הייצור והמכירות לכל העולם, ולוותר על זה רק בגלל שזה "קצת מסובך" זאת בהחלט לא אופציה. מה שכל היצואנים עושים, זה להיעזר בעמיל מכס.

מה בדיוק תפקידו של עמיל מכס?

עמיל מכס הוא איש מקצוע, שזה תחום המומחיות שלו. הוא מבין בחוקים, ברגולציות, בשינוע, במכס, במיסים, בסחורה, ובכל מה שקשור בייצוא למדינות אחרות. הוא לא חייב להבין בסחורה שלכם, אבל הוא יודע איך לייצא אותה לחו"ל. הידעתם, שלכל ענף יש חוקים משלו? אין שום סיכוי או סיבה לכך שתתחילו ללמוד מה צריך לעשות, ויותר מזה: אין שום סיבה שתטרטרו את עצמכם סביב כל עניין השינוע, הניירת, המיסוי, הפטורים, הריצות בין משרדי הממשלה השונים, כי זה פשוט יהפוך ל"יום העבודה", ותצטרכו לעסוק רק בזה, במקום בעבודה האמיתית שלכם. בנוסף, אתם עלולים לעשות טעויות בכל ההכנה למשלוח, ולשלם על הטעויות האלה בבעיות במשלוח או בהוצאות גבוהות יותר על דברים, שעמיל מכס מקצועי ומיומן יידע להפחית ולצמצם.

האם כל עמיל מכס יכול לעבוד עם כל יצואן?

אם עמיל המכס הוא מקצוען, אז הוא יידע לעבוד אתכם גם אם אתם שולחים את הסחורה שלכם למדינה נידחת שאיש מעולם לא שמע עליה. מצד שני, עדיף לכם לגייס עמיל מכס שהתמחה ביעד שאליו אתם שולחים את הסחורה שלכם, ואם הוא גם מתמחה בסוג הסחורה שאתם שולחים, ההתאמה היא מושלמת, יעילה וחסכונית עבורכם.

עוד באותו נושא…

יחדיו עמילות מכס

שילוח בינלאומי

הדינאמיות שמאפיינת את התקופה שבה אנו חיים קשורה גם להובלות של פריטים רבים ומגוונים מנקודה אחת בקצה של העולם לנקודה מרוחקת מאוד משם.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן