הובלה ימית – הדרך הבטוחה ביותר להעביר משא ונכסים

הובלה ימית היא הדרך הבטוחה והקלה להעביר חפצים גדולים, נכסים ואפילו בעלי חיים, ממדינה אחת למדינה אחרת, ומשמשת ללא ספק כדרך הבטוחה והנוחה לעשות זאת באופן בטוח ויעיל.

מי זקוק להובלה ימית?

הובלה ימית אינה מוגבלת רק לתעשיינים, או לאנשי יבוא וייצוא. למעשה, כל אחד מאיתנו יכול להזדקק מדי פעם להובלה ימית. לדוגמא, אנשים שחוזרים משהייה של כמה שנים בניכר, צריכים להעביר את תכולת ביתם (ולפעמים גם את הרכב שלהם) באמצעי שיכיל את הכל ביחד – וההובלה הימית היא פתרון נהדר, יעיל ולא יקר. גם אנשים שלא זקוקים לתובלה גדולה אבל רוצים לשלוח פריט היקר ללבם למדינה אחרת, יעדיפו לעשות את זה בדרך כלל באמצעי של תובלה דרך הים ולא דרך האוויר, כדי להיות בטוחים שהנכס יגיע בשלמותו.

כיצד מתבצעת ההובלה הימית?

ההובלה הימית מתבצעת באמצעות ספינת משא, שמותאמת בדיוק לצורך זה. זוהי ספינה שיכולה לשאת משקל עצום, ובנויה כך שניתן לחבר אליה חפצים בכל גודל, ובאופן שיאפשר להם להישאר יציבים, נושאת עליה מכולות שבהן ניתן לאכסן פריטים כבדים – ועוד. ההפלגה היא דרך הים, ויכולה להגיע לכל נמל בעולם.

מה ההבדל בין תובלה ימית ותובלה אווירית?

הבדל של שמיים וארץ… בעוד התובלה הימית מתבצעת באמצעות הים והאוקיינוס ואורכת זמן רב, תובלה אווירית מתבצעת באמצעות מטוסים ומהירה יותר אולם מוגבלת מבחינת המשקל והנפח שהם יכולים לשאת.

איך בוחרים  חברה להובלה ימית?

פרט חשוב בשילוח נכסי יוקרה באמצעות הובלה ימית, נעוץ בבחירת חברת ההובלה. חברת הובלה ימית אמינה יכולה להבטיח לכם – וגם לקיים – שהנכסים היקרים שלכם יגיעו בשלום ובבטחה למחוז חפצכם. כל תהליך השינוע מתחיל בשלב אריזת הנכס, כשפה נכנסת לתמונה מקצוענות החברה: חלק ניכר מהתוצאה מתחיל באריזה מדויקת וחכמה, שמבטיחה שגם אם הים סוער, הנכס לא יזוז מילימטר ולא יושפע מרטיבות ולחות.

אריזה חכמה גם מבטיחה שבזמן הפירוק, המכולות יועברו בשלום ובמהירות את כל שלבי הבידוק והמכס. בבחירת צוות השילוח שלכם, בחרו אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים, ותקשיבו לטיפים שיש להם לתת לכם: הם עושים זאת כל יום, וערוכים לכל תרחיש.

עוד באותו נושא…

יחדיו עמילות מכס

שילוח בינלאומי

הדינאמיות שמאפיינת את התקופה שבה אנו חיים קשורה גם להובלות של פריטים רבים ומגוונים מנקודה אחת בקצה של העולם לנקודה מרוחקת מאוד משם.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן