החשיבות והיתרונות בשירותי עמילות מכס

תגובות אחרונות

החשיבות והיתרונות בשירותי עמילות מכס

שילוח בינלאומי הינו תהליך בו מובלת סחורה ממדינה אחת לאחרת. מדובר על הובלה בין יבשתית שניתן לעשותה באוויר או בים.

תהליך השילוח הינו מורכב ומחייב השקעת זמן ומחשבה החל משלב האריזה ועד הגעת המשלוח ליעדו הסופי. אחד הנושאים החשובים, בכל הנוגע לשילוח בינלאומי, הינו מיסוי ומכס. לכל מדינה ישנם חוקי מכס שונים שיש להכירם על מנת להבטיח כי המשלוח יגיע ליעדו ללא תקלות וקשיים בירוקרטיים.

שירותי עמילות מכס הניתנים בידי מומחים הינם חשובים ובעלי תועלת רבה. הליווי המקצועי מבוסס על היכרות מעמיקה עם חוקי המכס והמיסוי הן במדינת המקור והן במדינת היעד ועשוי למנוע עיכובים מיותרים.

החשיבות והיתרונות בשירותי עמילות מכס

מכס הינו הטל הנקבע על ידי השלטונות של המדינה. על פי רוב, ההיטל מתייחס על ייבוא וזאת במטרה לשמור על כלכלה מקומית יציבה ולהכניס לקופת המדינה כספים נוספים. על מנת לשחרר את הכבודה מהמכס יש צורך לעבור הליכים בירוקרטיים סבוכים העלולים להימשך זמן רב.

במצב זה נכנס לתמונה עמיל המכס שהינו בעל ידע וניסיון בשחרור הסחורה ביעילות ובמהירות. שירותי עמילות מכס עשויים להפחית את הסכום לתשלום וזאת בזכות הבקיאות בחוקי המיסוי. שירותי שילוח בינלאומיים הניתנים בידי חברה מקצועית המתמחה בתחום כוללים מענה לכל האספקטים הרלוונטיים לתהליך השילוח בהם: אריזת הכבודה, בדיקת ההטענה על מכולות, ביטוח ועמילות מכס.

תפקידו של עמיל מכס

עמיל מכס ייצג אתכם מול הרשויות ויסדיר את הניירת הנדרשת בתחום המיסים. עמיל מכס מנוסה מכיר היטב את השוק המקומי ואת תחום השילוח במדינת היעד.

השירות המקצועי כולל אומדן של הסכום הנדרש לתשלום, תשלום אגרות ומיסים, השגת פטורים, ניצול הטבות במסגרת הסכמי סחר, קבלת אישורים, ייצוג מול הרשויות ושחרור מהיר של הסחורה מהמכס.

"יחדיו" – שילוח בינלאומי ופתרונות לוגיסטיים

חברת "יחדיו" פועלת מזה למעלה מעשרים שנה בתחום שילוח מטענים בינלאומי, עמילות מכס ופתרונות לוגיסטיים. צוות המומחים שלנו מטפל במשלוחים בים ובאוויר, הובלות יבשתיות, אריזת משלוחים וכן במשלוחים המחייבים אישורים מיוחדים ממשרד הבריאות, החקלאות, התחבורה ומכון התקנים.

החברה שמה דגש רב על מתן שירות מקצועי באחריות לאורך כל שלבי השינוע ועד להגעת הסחורה ליעדה הסופי.

עוד מאמרים בנושא...

ביטוח
עורך ראשי

Loss of profits – ביטוח אובדן רווחים

מטרת הביטוח לאובדן רווחים הינו לפצות את המבוטח בגין אובדן ההוצאות הקבועות והרווח הנקי לפני מיסים.

ביטוח אובדן רווחים" > קרא עוד »

עוד באותו נושא…

יחדיו עמילות מכס

שילוח בינלאומי

הדינאמיות שמאפיינת את התקופה שבה אנו חיים קשורה גם להובלות של פריטים רבים ומגוונים מנקודה אחת בקצה של העולם לנקודה מרוחקת מאוד משם.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן