שירותי משלוח בינלאומיים

המדריך ליבואן המתחיל – ייבוא בינלאומי בקלות וביעילות באמצעות חברה מומחית בתחום

יבואנים, בדיוק כמו יצואנים, מתבססים על סחר עם מדינות שונות בעולם, אתם יש לנו כמובן הסכמי סחר מכר. עוד לפני הקורונה, הסתמנה מגמה של עלייה משמעותית בהזמנת מוצרים מחו"ל באמצעות האינטרנט.

כיום, שאנשים חוששים להסתובב בקניון או ללכת לעיר, ההזמנות באינטרנט הפכו לעוד יותר גבוהות. ברם, אנשי עסקים רבים, שחושבים כמה צעדים קדימה, זיהו שיש פה הזדמנות עסקית מדהימה. מוצרים רבים נמכרים כרגע במחירים נוחים מאד, והתיאוריה היא שברגע שהקורונה תיבלם אנשים יסתערו על החנויות. עבור אנשי עסקים רבים, גם כאלה שרק מתחילים את דרכם, יש פה הזדמנות מדהימה לייבא מוצרים מחו"ל כדי למכור אותם בארץ, גם באמצעות האינטרנט וגם בנקודות מכירה מקומיות.

אם גם אתה חושב על האופציה הזו, כדאי שתדע שההליך של ייבוא מחו"ל אינו פשוט, ואפילו די מורכב – אבל בעזרת חברה לייבוא בינלאומי אתה יכול להיכנס בקלות לעולם הזה, כמובן תחת ההדרכה הצמודה והקפדנית של החברה שתבחר ללוות אותך בתהליך.

מה צריך לדעת, כשמייבאים סחורה מחו"ל?

כפי שתלמד במהרה, לא כל סחורה ניתן לייבא, ולא כל מדינה משתתפת בהסכם הסחר של מדינת ישראל עם מדינות אחרות בעולם.

יש רגולציה, יש פרוצדורות שצריך למלא, יש מכס, יש ניירת, יש חוקים שחלים על כל מוצר בנפרד, ועל כל מדינה בנפרד. אבל, ואלה הבשורות הטובות, החברה לייבוא בינלאומי מכירה את החוקים של כל מוצר שאתה רוצה להזמין, את כל הפרוצדורות שצריך לעשות סביב כל מוצר, ותשמח לעשות זאת בשבילך.

למען האמת, עדיף לשבת עם נציגי החברה עוד לפני שאתה סוגר עסקת ייבוא, בכדי לשמוע על כל ההוצאות והפעולות שתצטרך לעשות סביב המוצר הספציפי שבחרת לייבא. יכול לקרות מצב, שבו תחליט שבסופו של תהליך, לא משתלם לך לייבא דווקא את המוצר שבו חשקת, ואולי עדיף לך לייבא מוצר מסוג אחר.

במקרה כזה, חברה איכותית לייבוא בינלאומי, שתנהל לך תרשים עתידי של כדאיות כלכלית, תציל אותך מהפסדים כבדים ואולי אפילו מפשיטת רגל.

עוד באותו נושא…

יחדיו עמילות מכס

שילוח בינלאומי

הדינאמיות שמאפיינת את התקופה שבה אנו חיים קשורה גם להובלות של פריטים רבים ומגוונים מנקודה אחת בקצה של העולם לנקודה מרוחקת מאוד משם.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן