יבוא ושיווק בינלאומי – מה זה דורש מבחינה מקצועית?

יבוא ושיווק בינלאומי יכול להיות תהליך מורכב מאוד.

כאשר אנחנו משווקים או מייבאים מוצרים מחוץ לארץ חשוב שנוודא שהם עברו אישור של מכון התקנים.

קיים הבדל מהותי בין שיווק של מוצרי מזון או מוצרי תינוקות שנחשבים מוצרים רגישים יותר מבחינה בריאותית מאשר שיווק ויבוא של מוצרים אחרים כמו למשל תיקים או פריטי אופנה אחרים.

ככלל שיווק של מוצרי אופנה הוא פשוט יותר מאשר שיווק או ייבוא של מוצרי תינוקות.

מוצרי תינוקות חייבים לעמוד בתקן מסוים על מנת שלא יהוו סכנת חיים לרך הנולד.

יבוא ושיווק בינלאומי – מה אפשר לייבא?

יבוא ושיווק בינלאומי יכול לאפשר לנו לייבא לארץ כל דבר שחוקי להשתמש בו בארץ. כאשר אנחנו מייבאים מוצר מסוים עלינו לשים לב שהוא עומד בתקנים של המדינה ושהוא לא עובר על החוקים שלה. ניתן לייבא כל דבר למעשה ואנשים רבים בוחרים לייבא מוצרים בזול מסין ולמכור אותם תמורת מחיר גבוה יותר ומשתלם של רווח בארץ. שיטת מכירות זו רווחת מאוד בארץ ויש לה היגיון כלכלי. יש אפילו חברות מיוחדות שמסייעות בתהליכי הרכישה של מוצרים מסין ומכירה שלהן בארץ. גם כאשר אנחנו רוכשים מוצרים מסין אנחנו צריכים לוודא שהם באיכות גבוה ומספקת.

יבוא ושיווק בינלאומי – למה שיווק וייבוא של מוצרי מזון הוא מורכב?

התחום של יבוא ושיווק בינלאומי הוא מורכב במיוחד כאשר אנחנו מדברים על שיווק וייבוא של מוצרי מזון. שיווק וייבוא של מוצרי מזון לארץ יותר מורכב גם בגלל הכשרות של המוצרים וגם בגלל השאלה האם מוצר זה בריא או לא מבחינה היגיינית.

כאשר אנחנו רוצים לשווק בארץ מוצרי מזון ושהם יהיו כשרים אז חייבים לשלוח משגיח כשרות למפעל בחוץ לארץ בו מייצרים את המזון אותו אנחנו רוצים לייבא ולמכור. תהליך זה לא פשוט ויקר מאוד ולעיתים הוא לא משתלם. שיווק מוצרי מזון בארץ יכול להיות גם יותר מורכב כי יש חברות ייבוא רשמיות להרבה מאוד מוצרי מזון שלא נותנות לעשות ייבוא מקביל.

עוד באותו נושא…

יחדיו עמילות מכס

שילוח בינלאומי

הדינאמיות שמאפיינת את התקופה שבה אנו חיים קשורה גם להובלות של פריטים רבים ומגוונים מנקודה אחת בקצה של העולם לנקודה מרוחקת מאוד משם.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן