יחדיו עמילות מכס – הובלה בינלאומית

הובלה בינלאומית הינה הובלה אשר נערכת בין כל מיני מדינות ולפעמים אף בין יבשות. קיימות שלוש שיטות לעריכת הובלה של מטען בין מדינות ויבשות, כאשר עבור כל אחת מבניהן מעלות משלה.

אימתי תזדקקו לשירות של הובלה בינלאומית?

הובלה בינלאומית פועלת על ידי אחת מדרכי הובלה הינה שירות אשר יעדו שילוח של מטען ממדינה אחת למשניה במדינות אשר הינן על כל פני הגלובוס. שירות זה מטרתו בפרט עבור המגזר העסקי, המורכב מאנשי עסקים, יבואנים ואף יצואנים אשר הינם צריכים להשלים עסקת סחר בין לאומית. במקביל לכך, מטרת שירות זה הינה אף עבור המגזר הפרטי, אשר צריך לשנע סחורה שמטרתה לדרישת רילוקיישין, העברה של תכולה בצו ירושה ושינוע של מטען בפרוצדורה של יבוא אישי של ריהוט, כלי רכב וכיוצא בזה.

הגורמים עבור הובלה בינלאומית

עבור הובלה בינלאומית עשויים להוות כל מיני גורמים – החל ממשלוח של חבילה זעירה, דרך יצוא ויבוא וכלה במעבר דירה במדינה אשר הינה ברחבי עולם. ככל שעסקינן במשא רב יותר ועל הובלה הרבה פעמים, כה משמעותי להבין את הנושא ולהעניק את העת הזקוקה לעריכת סקר שוק יותר מקיף, בשל כי אז עסקינן על עלויות מאוד רבות.

הובלה בינלאומית – האם הדבר כדאי?

הובלה בינלאומית היא הובלה אשר מבוצעת הלכה למעשה מנמל תעופה אחד לשני ומבין כל דרכי ההובלה הבין לאומית, דרך זאת של הובלה מאופיינת כהוצאה הכי רבה והיא נקבעת על פי משקל המשא הזקוק לכם עבור שילוח אווירי. כמו כן, יש להדגיש, כי עשיית שימוש בשילוח אווירי נעשה הלכה למעשה בפרט במצבים אשר הינם עסקינו במשא בו רמת הבהילות דורשת משלוח אווירי, אשר תוודא עבורכם מעט מועד של אספקה.

איך קובעים את סוג ההובלה – הובלה בינלאומית?

הובלה בינלאומית הינו שירות אשר מטרתו העברה של מטען ממדינה אל מול מדינה, כאשר השירות טומן בחובו אף בחירת נתיב מיוחד על יד אחד מסוגי התובלה הבין לאומית. בחירה של נתיב תיקבע בין השאר על פי מדינת היעד ועל פי מדינת מוצא, על פי מידת הבהילות של השילוח והנדרשות באספקתו או לחלופין קבלת הסחורה שצריכים לשלח, על פי משקל ונפח המטען הנדרש עבור שילוח, בהלימה למחיר השילוח, כאשר לכל חלופה תובלה בין לאומית יש מחיר שילוח אחר ובהלימה לעוד נתונים עליהם יש לתת את הדעת.

עוד באותו נושא…

יחדיו עמילות מכס

שילוח בינלאומי

הדינאמיות שמאפיינת את התקופה שבה אנו חיים קשורה גם להובלות של פריטים רבים ומגוונים מנקודה אחת בקצה של העולם לנקודה מרוחקת מאוד משם.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן