עסקת ליסינג מימוני נועדה לאפשר לכם לנהוג ברכב חדש וזאת ללא הוצאה של סכום חד פעמי גבוה הדרוש לרכישת רכב חדש באופן רגיל.
ליסינג מימוני מהווה את הבסיס בתחום עסקאות הליסינג, מדובר בפתרון משתלם עבור מי שמעוניין לנהוג ברכב חדש, אולם מתקשה לעמוד במחיר המלא במזומן. ליסינג מימוני משרת הן לקוחות פרטיים והן חברות מסחריות ונועד לאפשר לנהוג ברכב חדש וזאת בתנאי תשלום נוחים.
העסקה כוללת תשלום מקדמה לא גבוהה, הוספה של סכום קטן וקבוע בכל חודש לאורך תקופת ההסכם ובתום התקופה, תוכלו לשלם את היתרה ולרכוש את הרכב.
לנהוג ברכב חדש מבלי להשקיע הון ראשוני גבוה
המציאות הכלכלית העכשווית במדינת ישראל, אינה מאפשרת לכל מי שמעוניין לרכוש רכב חדש לממן את העסקה במלואה במזומן.
רבים נאלצים להתפשר על רכישת רכב מיד שנייה, שלעתים עלול להוביל להוצאות תחזוקה, תיקונים וטיפול גבוהות וזאת לצד התפשרות על איכות ונוחות. ליסינג מימוני מהווה פתרון עבור כל מי שמעוניין לרכוש רכב חדש, אך אינו יכול לעמוד בתשלום בבת אחת. רכישת רכב מיד שנייה מלווה בלקיחת סיכון, שכן מי שתלוי ועובד עם הרכב ונמצא על הכביש שעות רבות, לא בהכרח יכול לסמוך על רכב מיד שנייה שמידת אמינותו מוטלת בספק.
הליסינג המימוני מהווה פתרון נוח במיוחד גם עבור חברות המחזיקות מספר רכבים או צי רכבים של ממש. עסקת ליסינג מימוני מאפשרת לחוכר ליהנות מתשלום מקדמה נמוכה ומאפשרויות מימון מגוונות. ההחזר החודשי נקבע בתיאום עם הלקוח ומותאם ליכולותיו הכלכליות. בשונה מליסינג תפעולי, האחריות על תחזוקת הרכב והוצאות הטיפול בו חלות על מזמין שירות הליסינג.
פתרונות אפקטיביים לחיסכון בעלויות
רובן של עסקאות ליסינג מימוני נפרשות על פני 3 שנים ובתום התקופה עומדת לרשות הלקוח האפשרות לרכוש את הרכב.
שיטת הליסינג המימוני תורמת ומסייעת לפעילות השוטפת של עסקים, שכן היא חוסכת את הצורך בהשקעת הון ראשוני גבוה ואת התשלומים החודשיים ניתן לממן על בסיס רווחים.
חברת ESG מתמחה במתן פתרונות אפקטיביים להגדלת הכנסות ולהקטנת הוצאות עבור לקוחות פרטיים, חברות ובעלי עסקים. צוות המומחים שלנו רואה תמיד את טובת הלקוח לנגד עיניו ופועל מתוך עמדה מקצועית, מחויבות ומסירות. שירותי החברה מאפשרים לכם לחסוך בעלויות ובכך לייעל את פעילות העסק ולהביא לצמיחה ושגשוג כלכליים, מקצועיים ואישיים.
עוד מאמרים בנושא...
הסכם הסחר החופשי בין ישראל לאיחוד האמירויות נכנס לתוקף
שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת מעדכן כי ההסכם לאזור סחר חופשי (אס"ח) בין ישראל לאיחוד האמירויות נכנס לתוקפו בתאריך 1 באפריל 2023. "מדובר בנקודת ציון היסטורית ביחסי ישראל והעולם הערבי" התועלת השנתית למשק מוערכת בעשרות מיליוני דולרים לשנה ותגדיל משמעותית את הייצוא הישראלי לאיחוד האמירויות
משרד הכלכלה: הסתיים המו״מ על הסכם אס״ח עם וייטנאם
ההסכם צפוי לשפר את כושר התחרות של היצואנים הישראלים ולהניב תועלת שנתית למשק המוערכת בעשרות מיליוני שקלים בשנה. וייטנאם תהיה המדינה השנייה במזרח אסיה עמה לישראל הסכם סחר חופשי והראשונה בגוש מדינות ASEAN. שר הכלכלה והתעשייה, ח״כ ניר ברקת, ושר התעשייה והסחר הווייטנאמי מר נוהיין
יבואן נאות – להיות או לא להיות?
ריבה גור-אריה שרון | חברת 'היבטים' | מאמרי דעה יבואן נאות – להיות או לא להיות? הרפורמה ביבוא מזון יוצאת לדרך ומביאה איתה הרבה שינויים לצד אי וודאות גדולה. אחד הנושאים החדשים בחוק, בהם קיימת אי וודאות לצד שינוי המצב הקיים, הוא "יבואן נאות". לפי התיקון לחוק הגנת בריאות
שילוח בינלאומי: כל מה שחשוב לדעת
שילוח בינלאומי הוא מונח המתייחס לא רק לסדרה מגוונת של שירותי הובלת סחורות, אלא גם למכלול שירותים הניתנים לקהילה העסקית בכל הנוגע להסכמי סחר והנחיות רגולטוריות בייבוא ובייצוא. מהו שילוח בינלאומי? שילוח בינלאומי הוא מושג שמתאר מצב בו חברה אחת לוקחת אחריות לתיאום השלבים הקשורים
1.4.2023 – נכנס לתוקפו הסכם אזור הסחר החופשי בין ישראל לאמירויות
עם כניסת הסכם אזור הסחר החופשי לתוקף יורדו או יתבטלו המכסים מכ-96% מהמוצרים ותתאפשר גישה לחברות ישראליות למכרזים ממשלתיים באיחוד האמירויות ושהפכה בכך לשותף הסחר ה-16 בעולם עבור ישראל. נכנס לתוקפו הסכם אזור הסחר החופשי בין ישראל לאמירויות, היום ה-1.4.2023. כזכור בתחילת השבוע החולף, במעמד
מגמות בסחר העולמי ובכלכלה הישראלית
הזדמנויות לייצואן הישראלי בזמני האטה כלכלית, כפי שצפוי בשנתיים הקרובות, אנו יודעים כי קיים קושי להיכנס לשווקים חדשים – הן לחברות בוגרות והן לחברות צעירות – ולכן יש היגיון דווקא בתקופה כזו להרחיב ולחזק את בסיס הקשרים הקיים של החברות. יחד עם זאת, עבור חברות