עסקת ליסינג מימוני נועדה לאפשר לכם לנהוג ברכב חדש וזאת ללא הוצאה של סכום חד פעמי גבוה הדרוש לרכישת רכב חדש באופן רגיל.
ליסינג מימוני מהווה את הבסיס בתחום עסקאות הליסינג, מדובר בפתרון משתלם עבור מי שמעוניין לנהוג ברכב חדש, אולם מתקשה לעמוד במחיר המלא במזומן. ליסינג מימוני משרת הן לקוחות פרטיים והן חברות מסחריות ונועד לאפשר לנהוג ברכב חדש וזאת בתנאי תשלום נוחים.
העסקה כוללת תשלום מקדמה לא גבוהה, הוספה של סכום קטן וקבוע בכל חודש לאורך תקופת ההסכם ובתום התקופה, תוכלו לשלם את היתרה ולרכוש את הרכב.
לנהוג ברכב חדש מבלי להשקיע הון ראשוני גבוה
המציאות הכלכלית העכשווית במדינת ישראל, אינה מאפשרת לכל מי שמעוניין לרכוש רכב חדש לממן את העסקה במלואה במזומן.
רבים נאלצים להתפשר על רכישת רכב מיד שנייה, שלעתים עלול להוביל להוצאות תחזוקה, תיקונים וטיפול גבוהות וזאת לצד התפשרות על איכות ונוחות. ליסינג מימוני מהווה פתרון עבור כל מי שמעוניין לרכוש רכב חדש, אך אינו יכול לעמוד בתשלום בבת אחת. רכישת רכב מיד שנייה מלווה בלקיחת סיכון, שכן מי שתלוי ועובד עם הרכב ונמצא על הכביש שעות רבות, לא בהכרח יכול לסמוך על רכב מיד שנייה שמידת אמינותו מוטלת בספק.
הליסינג המימוני מהווה פתרון נוח במיוחד גם עבור חברות המחזיקות מספר רכבים או צי רכבים של ממש. עסקת ליסינג מימוני מאפשרת לחוכר ליהנות מתשלום מקדמה נמוכה ומאפשרויות מימון מגוונות. ההחזר החודשי נקבע בתיאום עם הלקוח ומותאם ליכולותיו הכלכליות. בשונה מליסינג תפעולי, האחריות על תחזוקת הרכב והוצאות הטיפול בו חלות על מזמין שירות הליסינג.
פתרונות אפקטיביים לחיסכון בעלויות
רובן של עסקאות ליסינג מימוני נפרשות על פני 3 שנים ובתום התקופה עומדת לרשות הלקוח האפשרות לרכוש את הרכב.
שיטת הליסינג המימוני תורמת ומסייעת לפעילות השוטפת של עסקים, שכן היא חוסכת את הצורך בהשקעת הון ראשוני גבוה ואת התשלומים החודשיים ניתן לממן על בסיס רווחים.
חברת ESG מתמחה במתן פתרונות אפקטיביים להגדלת הכנסות ולהקטנת הוצאות עבור לקוחות פרטיים, חברות ובעלי עסקים. צוות המומחים שלנו רואה תמיד את טובת הלקוח לנגד עיניו ופועל מתוך עמדה מקצועית, מחויבות ומסירות. שירותי החברה מאפשרים לכם לחסוך בעלויות ובכך לייעל את פעילות העסק ולהביא לצמיחה ושגשוג כלכליים, מקצועיים ואישיים.
עוד מאמרים בנושא...
דו"ח מכון היצוא לשנת 2022
אנו גאים להציג את דו"ח סיכום הפעילות של מכון היצוא לשנת 2022! דו"ח זה סוקר את היקף הפעילות הבינלאומית של מכון היצוא לקידום היצוא הישראלי לשנת 2022 ונותן הצצה לפעילות המתוכננת לשנת 2023. בדו"ח תוכלו למצוא ניתוח מקיף של המגמות בכלכלה העולמית, מנועי הצמיחה לשנת 2023 בענפי
ישראל וקוסטה ריקה הכריזו: מפת הדרכים לפתיחת מו"מ להסכם סחר חופשי בין המדינות – פורסם בjdn
ישראל וקוסטה ריקה הכריזו על מפת הדרכים לפתיחת משא ומתן, להסכם סחר חופשי בין המדינות • הצדדים חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה כלכלי, במסגרתו תבוצע עבודת מטה מקצועית במטרה להשלים את ההכנות הנדרשות למו"מ ניסים מזרחי הסכם מדיני: הבוקר (רביעי) בטקס חגיגי שנערך במשרד
CE marking – what does it really mean
Many products placed on the EU market have CE marking affixed to them. This marking is the visible symbol showing that the manufacturer has taken all necessary measures to ensure that the product complies with the applicable safety legislation. It plays a crucial part in
עלויות הובלה בינלאומית
מבוא תובלה או תחבורה ניתנת להגדרה כתנועה המעניקה את ערך הזמן והמקום לסחורות ומטענים. אם כך ניתן בהחלט לקבוע שהתובלה מניעה את המוצרים הרצויים בין זוג מיקומים רצוי בזמן הרצוי. מרכיביה העיקריים של התובלה הבינלאומית: הובלה ימית תנועה על פני המים. אניה היא אמצעי התחבורה
קידום הצעת החוק למניעת פגיעה ביבוא אישי או מקביל
ועדת הכלכלה: מסתמן פתרון שיאפשר קידום הצעת החוק למניעת פגיעה ביבוא אישי או מקביל מסתמן פתרון שיאפשר קידום הצעת החוק למניעת פגיעה ביבוא אישי או מקביל לאישור סופי במליאה – יבואני הרכב הישירים יצטרכו להביא התחייבות היצרן להעניק תעודות מקור גם ליבוא מקביל. יו״ר ועדת
שנה שנייה ברציפות: שיא כל הזמנים ביצוא הישראלי!
על פי ניתוח מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, היצוא בשנת 2022 חצה את רף ה-166 מיליארד דולר – גידול של למעלה מ-15% לעומת אשתקד. שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת: "על אף הזעזועים שחוותה הכלכלה העולמית ב-2022, היצוא הישראלי מצליח לעמוד באתגרים הניצבים בפניו. משרד