עסקת ליסינג מימוני נועדה לאפשר לכם לנהוג ברכב חדש וזאת ללא הוצאה של סכום חד פעמי גבוה הדרוש לרכישת רכב חדש באופן רגיל.
ליסינג מימוני מהווה את הבסיס בתחום עסקאות הליסינג, מדובר בפתרון משתלם עבור מי שמעוניין לנהוג ברכב חדש, אולם מתקשה לעמוד במחיר המלא במזומן. ליסינג מימוני משרת הן לקוחות פרטיים והן חברות מסחריות ונועד לאפשר לנהוג ברכב חדש וזאת בתנאי תשלום נוחים.
העסקה כוללת תשלום מקדמה לא גבוהה, הוספה של סכום קטן וקבוע בכל חודש לאורך תקופת ההסכם ובתום התקופה, תוכלו לשלם את היתרה ולרכוש את הרכב.
לנהוג ברכב חדש מבלי להשקיע הון ראשוני גבוה
המציאות הכלכלית העכשווית במדינת ישראל, אינה מאפשרת לכל מי שמעוניין לרכוש רכב חדש לממן את העסקה במלואה במזומן.
רבים נאלצים להתפשר על רכישת רכב מיד שנייה, שלעתים עלול להוביל להוצאות תחזוקה, תיקונים וטיפול גבוהות וזאת לצד התפשרות על איכות ונוחות. ליסינג מימוני מהווה פתרון עבור כל מי שמעוניין לרכוש רכב חדש, אך אינו יכול לעמוד בתשלום בבת אחת. רכישת רכב מיד שנייה מלווה בלקיחת סיכון, שכן מי שתלוי ועובד עם הרכב ונמצא על הכביש שעות רבות, לא בהכרח יכול לסמוך על רכב מיד שנייה שמידת אמינותו מוטלת בספק.
הליסינג המימוני מהווה פתרון נוח במיוחד גם עבור חברות המחזיקות מספר רכבים או צי רכבים של ממש. עסקת ליסינג מימוני מאפשרת לחוכר ליהנות מתשלום מקדמה נמוכה ומאפשרויות מימון מגוונות. ההחזר החודשי נקבע בתיאום עם הלקוח ומותאם ליכולותיו הכלכליות. בשונה מליסינג תפעולי, האחריות על תחזוקת הרכב והוצאות הטיפול בו חלות על מזמין שירות הליסינג.
פתרונות אפקטיביים לחיסכון בעלויות
רובן של עסקאות ליסינג מימוני נפרשות על פני 3 שנים ובתום התקופה עומדת לרשות הלקוח האפשרות לרכוש את הרכב.
שיטת הליסינג המימוני תורמת ומסייעת לפעילות השוטפת של עסקים, שכן היא חוסכת את הצורך בהשקעת הון ראשוני גבוה ואת התשלומים החודשיים ניתן לממן על בסיס רווחים.
חברת ESG מתמחה במתן פתרונות אפקטיביים להגדלת הכנסות ולהקטנת הוצאות עבור לקוחות פרטיים, חברות ובעלי עסקים. צוות המומחים שלנו רואה תמיד את טובת הלקוח לנגד עיניו ופועל מתוך עמדה מקצועית, מחויבות ומסירות. שירותי החברה מאפשרים לכם לחסוך בעלויות ובכך לייעל את פעילות העסק ולהביא לצמיחה ושגשוג כלכליים, מקצועיים ואישיים.
עוד מאמרים בנושא...
Strategic Reasons to Export
Today, it’s more practical than ever to sell goods and services across the globe. Most of the world’s potential consumers are outside of the United States, and the global affinity for Made in USA products and services is second to none. Many exporters continue to
אניית הענק MSC Irina שוברת שיאי נפח
האנייה החדשה, באורך של 399.9 מטר מסוגלת לשנע כ-24,346 TEU ושוברת את השיא של האנייה OCCL Spain שנמסרה לידי חברת OOCL בחודש שעבר בנפח של 24,188 TEU אניות חדשות וענקיות ממשיכות להימסר לידי חברות הספנות בקצב גובר והולך ורק אתמול נמסרה לידי חברת MSC אניית המכולה הגדולה
סחר חוץ לפי ארצות – סחורות – ינואר 2023
יצוא הסחורות (למעט יהלומים) הסתכם ב-15.9 מיליארד ש"ח. מסך יצוא הסחורות, היצוא לארצות אירופה היווה 46%, היצוא לארצות אמריקה 28%, היצוא לארצות אסיה 18% ו-8% הנותרים ליתר ארצות העולם. יבוא הסחורות (למעט יהלומים) הסתכם ב-27.5 מיליארד ש"ח. 51% מהיבוא היה מארצות אירופה, 25% מארצות אסיה,
רפורמת היבוא
https://youtu.be/N_uKIb3ZV2M מהי רפורמת היבוא? רפורמת היבוא אותה מובילים משרד הכלכלה והתעשייה ומשרד האוצר בשיתוף משרד הבריאות והאנרגיה מתמקדת במעבר לשיטות הנהוגות בשווקים מפותחים בעולם ובשינוי שיטות הפיקוח על חוקיות היבוא עבור מאות מוצרים לצד הגברת האכיפה בשווקים. הרפורמה תחול על היבוא בתחומים הבאים: תקינה, אנרגיה, מזון ותמרוקים.
האטה גלובלית בשינוע מטען אווירי מתחילת 2023
הביקוש העולמי, שנמדד בטון-קילומטרים מטען (CTKS), ירד בינואר ב -14.9% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2022. "אבל יש קרקע מוצקה לאיזה אופטימיות זהירה לגבי מטען אוויר", אמר מנכ״ל ארגון IATA "כאשר רמת הביקוש לשינוע מטען בינואר ירדה ב -14.9% והקיבולת עלתה ב- 3.9%, 2023 החלה בתנאים