מהי עמילות מכס – ולמה בעצם צריך אותה?

אילו יכולנו לשלוח כל מה שמתחשק לנו לחו"ל, מן הסתם החיים שלנו ושל היצואנים היו הרבה יותר קלים.

אבל תחום השילוח הבינלאומי הוא תחום מאד מורכב, שכולל בתוכו אינספור חוקים, ואתם פשוט חייבים לדעת את כולם לפני שאתם שולחים את המוצרים שלכם למדינה אחרת, כי אחרת המוצרים שלכם יחזרו לארץ כלעומת שבאו ולא יעברו אפילו את המכס הראשוני במדינת היעד.

אז מה עושים, לומדים את כל חוקי השילוח הבינלאומי ורק אז מייצאים לחו"ל?

אם ניאלץ ללמוד את כל החוקים הבינלאומיים, לא יהיה לנו זמן לעסוק בייצוא שאותו תכננו לעשות. בדיוק כפי שכאשר אנו רוצים לקנות בית, אנחנו לא הולכים ללמוד משפטים אלא שוכרים עורך דין לענייני נדל"ן, ואשר אנו רוצים לעבור פרוצדורה רפואית אנו לא הולכים ללמוד רפואה אלא נעזרים בשירותיו הטובים של רופא מומחה –  כך בדיוק אנשים שמעוניינים לייצא לחו"ל צריכים לשכור את שירותיה של עמילות מכס, שהיא למעשה סוכנות מכס מטעם אגף המכס והמע"מ.

איך בוחרים עמילות מכס, אם אנחנו לא מבינים שום דבר בתחום?

אתם לא אמורים להבין בביורוקרטיה המסובכת של עמילות מכס – לצורך כך יש חברות מתמחות. אבל איך לבחור אחת שתתאים לכם?

עמילות מכס מקצועית מנוסה במספר רב של תחומי ייצוא, ומתמחה בכל החוקים שיש לדעת לפני שבכלל מתחילים את התהליך. עמילות מכס מקצועית תדע לעזור לכם בסיווג הסחורה שלכם, בהבנת הסימון של הסחורה שלכם במדינה שאליה היא נשלחת, שאנשי העמילות מבינים משמעותן של פירוק ואריזה של סחורות מסוגים שונים – ואפילו שהם ידעו לעזור לכם לצמצם עלויות על תשלומי מס, על ההובלה – ועוד.

האם גם אחרי שנים של ייצוא, צריך להיעזר בעמילות מכס?

התשובה היא כן, בדיוק כפי שאתם תמשיכו להיעזר בעורכי דין גם בדירה השנייה או השלישית שתקנו. עמילות מכס היא סוכנות של אנשי מקצוע מומחים, שהידע שלהם נרכש בשנים ארוכות של ניסיון. לכם יש את הידע בתחום שלכם, אין שום סיכוי שתוכלו – או תרצו – לוותר על עמילות מכס, גם במשלוח העשרים ושבעה שלכם.

עוד באותו נושא…

יחדיו עמילות מכס

שילוח בינלאומי

הדינאמיות שמאפיינת את התקופה שבה אנו חיים קשורה גם להובלות של פריטים רבים ומגוונים מנקודה אחת בקצה של העולם לנקודה מרוחקת מאוד משם.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן