עמילות מכס

עמיל מכס מאפיין את המטען שלכם בצורה פורמלית אל מול הרשויות. כל מטען אשר בא למדינת ישראל עובר דרך שירות של מכס ונבחן במרביות בהתאם לנהלים. בכל מדינה קיים מסוף של שלטונות המכס והמיסוי, אשר בו נערכת הפעילות של המכס. באותו המסוף קיימים הרבה עובדים, אשר בוחנים במידה והמטען ניצב בדרישות ובכל מיני נהלים.

עמיל מכס בקיא בכל הנהלים ובכל הפרוצדורה הביורוקרטית, כה שהוא עשוי לשחרר את המטען שלכם מידי המכס בזריזות, באפקטיביות ובפשטות, כל זה בהתאם לחוק, באופן זה שהינו אף ימנע מכם להסתבך עם כל מיני רשויות של מס.

תפקידו על עמיל מכס

כמייצג יבואנים ויצואנים אל מול רשויות המכס, תפקידו המקצועי של עמיל המכס הוא לדאוג לכל היבטי המיסוי של לקוחותיו, ולכן, חלק מרכזי בפעילותו של עמיל המכס קשור לפעילות מילוי טפסים נדרשים בתהליכי יבוא ויצוא.

במסגרת פעילותו המקצועית, עמיל המכס אמון על הכנת הניירת הנדרשת לאורך כל שלבי היבוא והיצוא, וכל זאת תוך התייחסות נקודתית לדרישות החוקיות בכל מדינה בה פועלות תחנות מכס בהן הסחורות עתידות לעבור במסגרת הליכי היבוא והיצוא.

חשוב לציין שעמילות מכס הינו מקצוע המחייב לימודים באמצעות קורסים ייעודים שלאחריהם הסטודנטים נדרשים לעבור בחינות מיוחדות ותקופת התמחות שרק לאחריה יקבלו רישיון "עמיל מכס" מטעם רשויות המס במדינת ישראל- אגף המכס והמע"מ.

עמיל מכס הוא איש מקצוע, שזה תחום המומחיות שלו. הוא מבין בחוקים, ברגולציות, בשינוע, במכס, במיסים, בסחורה, ובכל מה שקשור בייצוא למדינות אחרות. הוא לא חייב להבין בסחורה שלכם, אבל הוא יודע איך לייצא אותה לחו"ל. הידעתם, שלכל ענף יש חוקים משלו? אין שום סיכוי או סיבה לכך שתתחילו ללמוד מה צריך לעשות, ויותר מזה: אין שום סיבה שתטרטרו את עצמכם סביב כל עניין השינוע, הניירת, המיסוי, הפטורים, הריצות בין משרדי הממשלה השונים, כי זה פשוט יהפוך ל"יום העבודה", ותצטרכו לעסוק רק בזה, במקום בעבודה האמיתית שלכם. בנוסף, אתם עלולים לעשות טעויות בכל ההכנה למשלוח, ולשלם על הטעויות האלה בבעיות במשלוח או בהוצאות גבוהות יותר על דברים, שעמיל מכס מקצועי ומיומן יידע להפחית ולצמצם.

עוד באותו נושא…

יחדיו עמילות מכס

שילוח בינלאומי

הדינאמיות שמאפיינת את התקופה שבה אנו חיים קשורה גם להובלות של פריטים רבים ומגוונים מנקודה אחת בקצה של העולם לנקודה מרוחקת מאוד משם.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן