שחרור סחורות ממכס

תהליך של שחרור סחורות ממכס הוא תהליך לוגיסטי מורכב אשר דורש יצירת קשר עם חברת עמילות מכס אשר מתמחה בתחום. כל הפרטים אודות התהליך – במאמר הבא.

כיצד משחררים סחורות ממכס?

ע"פ תקנות רשות המיסים ואגף המע"מ של מדינת ישראל, סחורות אשר ערכן עולה על 1,000 דולר או פריטים אשר מוגדרים כ"חריגים" צריכים לעבור אישור פרטני לצורך שחרור הסחורה. מדובר בתהליך אשר יכול לקחת לא מעט זמן, וזאת לאור עומס כמו גם תהליכים בירוקראטיים מצד רשות המיסים אשר נוטה בשנים האחרונות להערים קשיים משמעותיים על בעלי סחורות אשר אינם בקיאים בתקנות כמו גם אינם יודעים כיצד להתנהל בכדי לשחרר את הסחורה באופן מהיר. משום כך, יצירת קשר עם חברת עמילות אשר מתמחה בתחום היא חיונית, כפי שנסביר כעת.

מדוע יצירת קשר עם חברה אשר מתמחה בעמילות מכס היא חיונית?

כידוע, כל המתנה של סחורה על הרציף עולה כסף (לעיתים אלפי שקלים מדי יום) ולכן השחרור של הסחורות חייב להיות מהיר. משום כך, חברה אשר מתמחה בתחום של עמילות מכס יכולה לסייע באופן משמעותי לשחרור הסחורה, וזאת בשל מספר סיבות עיקריות:

  • שחרור לחץ: רוב בעלי העסקים והיבואנים אינם מכירים לעומק את תקנות עמילות מכס של רשות המיסים, ומשום כך נתקלים בקשיים אשר עשויים להוביל לעיכוב ממושך בשחרור הסחורה. חברת עמילות מכס היא חברה אשר בקיאה בכל התקנות יכולה להציע את שירותה לצורך קבלת ייעוץ וסיוע לצורך שחרור הסחורה באופן מהיר ויעיל.
  • הסרת חסמים: חברת עמילות מכס מתמחה בליווי של יבואנים לכל אורך התהליך, לצורך הסרת חסמים וקבלת מידע קונקרטי בזמן אמת על תקנות עמילות המכס וכן הסטאטוס העכשווי של הסחורה, מתוך היכרות מעמיקה עם הגורמים הרלוונטי אשר אחראים על שחרור הסחורה במועד וללא עיכוב.
  • סיוע לתושבים חוזרים: לא רק בעלי עסקים ויבואנים זקוקים לשירות של עמילות מכס, אלא גם תושבים חוזרים אשר צריכים להכיר את חישובי הייבוא של פריטים, לצורך שחרור סחורה מהיר וללא נזק לכיס.

עוד באותו נושא…

יחדיו עמילות מכס

שילוח בינלאומי

הדינאמיות שמאפיינת את התקופה שבה אנו חיים קשורה גם להובלות של פריטים רבים ומגוונים מנקודה אחת בקצה של העולם לנקודה מרוחקת מאוד משם.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן